Задать вопрос о продукте:

Имя: E-mail: Телефон: Вопрос:
Ваш вопрос отправлен. Мы свяжемся с Вами в ближайшее время. Пожалуйста, заполните все поля. Некорректный адрес E-Mail. Произошла ошибка. Повторите попытку позже.

Збірник завдань з біології для проведення ДПА 9 клас 2018 року, автор Ягенська Г.В.

Артикул: 978-617-656-820-9
В наличии
28 грн. 26,60 грн.
25,20 грн.
26,60 грн.
 ×  = 
277,20 грн.
292,60 грн.
23,80 грн.
26,60 грн.
 ×  = 
499,80 грн.
558,60 грн.
22,40 грн.
26,60 грн.
 ×  = 
694,40 грн.
824,60 грн.
Цена со скидкой при покупке указанного количества

Описание

Збірник має на меті допомогти випускникам основної школи підготуватися, а вчителям провести державну підсумкову атестацію за курс основної школи з біології.

За своєю структурою збірник містить 12 варіантів атестацій них робіт для учнів 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів, ліцеїв, гімназій, колегіумів, а також загальноосвітніх закладів з поглибленим вивченням біологи.

Складові кожного варіанта такі.

Перша частина — 10 легких тестових завдань з однією правильною відповіддю із чотирьох запропонованих.

Друга частина — 8 оптимальних тестових завдань з однією правильною відповіддю із чотирьох запропонованих.

Третя частина — 7 тестових завдань, з яких три завдання з однією правильною відповіддю (з використанням зображень біологічних об’єктів чи схематичних процесів), 2 завдання на встановлення відповідностей і 2 — на встановлення послідовностей явищ, структур, подій.

Четверта частина складається із завдань з відкритою відповіддю. Перелік таких завдань розміщено окремо після останнього варіанта тестових завдань (с. 57 ). Завдання згруповано у два блоки: група «А» і «Б» по 24 запитання кожен. До групи «А» входять завдання, за допомогою яких перевіряють уміння пояснювати взаємозв’язок будови та функцій, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, порівнювати, узагальнювати, робити висновки. Група «Б» містить завдання, які ставлять на меті перевірити уміння пояснювати результати досліджень, складати план дій, обґрунтовувати заходи запобігання захворюванням людини, розв’язувати типові задачі з молекулярної біології, генетики та екології. До кожного варіанта, який виконують учні всіх навчальних закладів, учитель пропонує по одному завданню з груп «А» і «Б». Причому такі завдання визначаються на розсуд учителя.

П’ята частина містить 12 завдань: класифікувати біологічні об’єкти та явища (с. 59). Метою цих завдань є перевірка вміння розподіляти біологічні об’єкти і явища на певні групи залежно від їхньої будови, функціонування чи особливостей перебігу.

Шоста частина містить 24 завдання з відкритою відповіддю: змоделювати і спрогнозувати біологічні явища та процеси (с. 63).

Завдання п’ятої і шостої частин складено для виконання лише учнями загальноосвітніх навчальних закладів (класів, груп) з поглибленим вивченням біології. Перелік завдань п’ятої і шостої частин розміщено окремо, після переліку завдань четвертої частини.

Таким чином, у кожному варіанті для учнів загальноосвітніх навчальних закладів передбачено 25 тестових завдань (перша-третя частини) і 2 завдання з відкритою відповіддю (четверта частина).

Для учнів загальноосвітніх навчальних закладів (класів, груп) з поглибленим вивченням біології передбачено 25 тестових завдань (перша-третя частини), одне завдання з короткою відповіддю на класифікацію біологічних об’єктів (п’ята частина) і три завдання з відкритою відповіддю (четверта і шоста частини).

Відповіді на завдання четвертої, п’ятої і шостої частин учні записують на окремих аркушах.

Характеристики

До підручникаУніверсальний
ГрифСхвалено МОНУ
Матеріалзвичайний папір
АвторЯгенська Г. Василюк Д.
ВидавництвоОсвіта
Дата видання2018
Моваукраїнська
Кількість сторінок64
Формат страницА4
Жанрдпа 9 клас
Ілюстраціїчорно-білі

Отзывы посетителей(0)

Наверх